Home Vanturarita Galerie foto Forum Contact

28 iunie
Naratu

19-21 mai
Buila-Vanturarita (tura de noapte)

13-14 mai
Pausa - Tabara de orientare si alpinism

29-30 aprilie
Cheile Nerei - M.Aninei

7-9 aprilie
Paltinis - M.Cindrel (lira)

11 martie
M.Cozia

5 martie
Cascada Garduri - M.Cozia

24-26 februarie
Cheile Butii - M.Retezat (lira)

18-19 februarie

29-30 octombrie
Muntii Fagaras

16 octombrie
Sarituri de pe pod langa Rm.Valcea

8 octombrie

25 iunie
nunta lui Viorel Chelcea
13-14 mai 2006 - Pausa - Tabara de orientare si alpinism

Sambata dimineata am plecat cu trenul din Rm.Valcea spre Pausa, unde urma sa aiba loc tabara de orientare si alpinism, un proiect pentru care clubul Vanturarita a obtinut finantare de la Autoritatea Nationala pentru Tineret. Dupa ce ne-am cazat, am si inceput partea teoretica de orientare pe care a tinut-o Doru. Timp de doua ore cursantii, membri sau nu ai clubului, s-au familiarizat cu diferitele tipuri de harti, insistand pe hartile de orientare sportiva. Dupa ce am luat masa am plecat in teren pentru partea de orientare practica. In poiana in care in urma cu doi ani clubul organizase un concurs de turism Doru ne-a aratat in teren reperele de pe harta, ne-a explicat procedeele de orientare de la un post la altul, iar fiecare cursant a fost testat sa vada daca a inteles cum se afla azimutul. Apoi am facut patru echipe care au plecat una dupa alta in padure sa parcurga traseul, la fiecare post schimbandu-se omul care avea decizia cu privire la cea mai buna metoda de a ajunge la urmatorul post.
      Dupa orientare am fost sa gasim un loc unde sa facem alpinismul a doua zi, iar in tabara am incins un minifotbal pana la cina. Dupa aceasta a avut loc un forum cu subiecte legate de problemele clubului. Apoi au inceput cantecele cu si fara chitara care au durat pana tarziu in noapte, apoi s-a jucat mim. Dimineata nu ne-am trezit prea devreme. Am luat micul dejun dupa care unii s-au apucat sa joace carti, iar altii tenis de picior. Apoi am plecat sa facem alpinismul la o stanca de langa Turnul lui Teofil. Dupa o prezentare a echipamentului s-au pus doua manse pe care cursantii s-au catarat. Dupa amiaza am ajuns si la castrul Arutela pe care s-au facut rapeluri si urcari pe coarda. In jurul orei 16 am plecat spre Rm.Valcea, unii cu trenul, altii cu microbuzul.

Stefan Tembea

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'albume/2006051314_Pausa_foto_.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/hosting/vanturarita/activitati_p.php on line 22